sâmbătă, 11 august 2012

Botoşani, la pas. 11 august 2012. Fotografii, Carmen Moraru

Nu am prea multe weekend-uri libere pe an, aşa că m-am hotărât să fac ceva  pentru sufletul meu la vreme de sâmbătă, 11 august 2012. Aşa că mi-am luat aparatul de fotografiat, încălţări comode şi am plecat la plimbare. Din Centrul urbei, unde locuiesc, până spre periferii, pe străzi ca Ion Pillat, Maramureş, Furtunii, Petru Rareş, Armeană, Victoriei şi multe altele. Voi şi comenta imaginile, rând pe rând, din zona unde alura citadină se pierde şi alunecă, încet- încet, spre sat...
Gospodărie eco, în toată legea. Pe lângă Teatrul "Vasilache"
Laic şi religios, "la pachet"
Turnul Bisericii armene "Sf. Treime"
Biserica "Sf. Nicolae" Botoşani
Cruce pe cer...
Arhitectură ceva mai aparte...
Pe ici pe colo, au rodit merii, în ciuda secetii
Pe caniculă, cel mai bine scoţi canapelele şi bicicleta ergonomică în ogradă...
Stradă tip uliţă

Pietriş şi păpuşoi, la oraş. Strada "Alexandru cel Bun"
Aici şi-au asigurat mămăliga pe la iarnă...
La gardul cu zorele...
Popas, pentru o gură de fân...

Tenace, legumele astea... Se încăpăţânează să se coacă şi în astfel de vremuri...
Om bogat, om sărac... Cel puţin asta ar spune casele...
Asfalt, trei metri la început de stradă. Apoi, Dumnezeu cu mila!
Şi căsuţa cu zorele...

Aici, cândva funcţiona o grădiniţă. Acum, habar n-am!
O casă în care a trăit academicianul Victor Tufescu


Hai la pătlăgele!
Retro house!
Iar mămăligă la ştiulete...
O mai fi barul, sau a rămas doar firma?...
Relaxantă imagine...
Ibidem...
Păzea, câine rău!
Mai multe mere decât frunze, pe primul copac...
Grădiniţa "Sandy Belle"
Casa "Ştefan Luchian"
Centrul de plasament "Elena Doamna". Adică grădina lui...

"Spălătorie de rinichi". Super ideea de reclamă!


Muşcate după gratii...
Turnul Bisericii "Sf. Gheorghe"
Aici a locuit, în alte timpuri, Mihai Eminescu....

Casă science fiction...
Un zâmbet larg...





Biserica "Vovidenia" Botoşani
Biserica catolică Botoşani
Fân! Unde pe lângă Pod de piatră...
Tare coafura!

Lebede de ipsos şi pisică de-adevăratelea...
Nu ştiu nimic despre construcţia din imagine, destul de impozantă, cu toată paragina...
Probabil că unii şi-o fi zvârlit mobila pe geam. Se mai poartă...


Biserica armeano - gregoriană "Sf. Treime" Botoşani